انتخاب درست لباس اداری مردانه

لباس اداری مردانه

در این مقاله لباس فرم اداری آقایان را در سبک رسمی و غیر رسمی مورد بررسی قرار می دهیم. لباس فرم اداری در محل کار باعث ایجاد هماهنگی بین افراد می شود و کارکنان لباس فرم خود را مناسب دیزاین و محیط کاری خود انتخاب می کنند.

معرفی انواع لباس فرم اداری مردانه

در محل کار رسمی معمولا لباس فرم آقایان شامل کت و شلوار به همراه پیراهن ست آن است و یا اینکه کلیه پرسنل از پیراهن و شلوار همرنگی استفاده میکنند . همچنین در محل کار نیمه رسمی بهتر است از کت تک استفاده شود لازم نیست حتما شلوار فاستونی بپوشید بلکه پوشیدن شلوار کتان با رنگ‌های خنثی یا تیره هم خوب است و اگر هم محیط کار معمولی باشد سبک اسپرت را باید انتخاب کنید

 

چگونگی انتخاب رنگ مناسب برای لباس فرم آقایان

علاوه بر انتخاب مدل و پارچه کت و شلوارهای اداری باید در انتخاب رنگ هم نیز حساسیت لازم را به خرج دهید. کت و شلوارهای اداری معمولا با رنگ های مشکی، طوسی تیره،سرمه ای، زغالی و قهوه ای برای محیط های اداری انتخابی مناسب و ایده آلی هستند.

سایز بندی کت و شلوار

سایزبندی کت و شلوارها بر اساس  دراپ drop انجام میشود که اختلاف بین سایز کت و سایز شلوار را نشان می د هد . یعنی به طور مثال کت و شلوار سایز ۴۸ با دراپ ۴ شلواری با سایز ۴۲ دارد یا به عبارتی اختلاف د ورسینه و د ور کمر ۴ اینچ است. دراپ ها بسته به نوع برش کت متفاوت اند ولی ۴، ۶ و ۸ دراپ های رایج می باشند .۱٫برش استاندارد یا دراپ ۶، اختلاف دور سینه و دور کمر ۶ اینچ است.

چه پارچه ای برای انتخاب کت شلوار مناسب است؟

در آینده به طور کامل به این زمینه خواهیم پرداخت با ما همراه باشید

نگاه کلی به انواع پارچه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با پر کردن فرم نظرسنجی به ما کمک کنید تا در ارائه خدماتی بهتر تلاش کنیم

فرم درخواست تماس با من

راهنمای فرم

⚫ این فرم جهت درخواست شما از کارشناسان ما برای برقراری تماس می باشد

⚫ در اولین روز کاری و در ساعت اداری منتظر تماس ما باشید

⚫ فیلد های دارای * الزامی می باشند