مهندس بنیامین بیگی 001

سخنی از مهندس بن یامین بیگی صاحب برند بن بیگی

اینجانب بنیامین محمدبیگی بنیان گذار و صاحب امتیاز برند بن بیگی با شماره ثبت اداره ثبت علایم تجاری و مدیر عامل و صاحب عمده سهام شرکت فن آوران اقتصاد پویا (سهامی خاص) هستم همچنین موسس و ایده پرداز سایت فروشگاهی بن بیگی با مجوز از اتحادیه کسب و کار های مجازی همچنین دارای جواز کسب از اتحادیه پوشاک در جهت تولید و توزیع پوشاک میباشم.

دارای مدرک لیسانس برق – الکترونیک و عضو انجمن پوشاک با ریاست جناب هاکوپیان و چندین مدرک مختلف از آموزشگاه های معتبر و سمینار ها بین المللی و غیره میباشم.

درواقع در کار تمام عشق من لباس بوده و خواهد بود و از همان ابتدا از سالیان دور از زمانی که اولین بار در سال 1377 بعنوان یک نوجوان کم سن و سال در فروشگاه مانتو فروشی دایی خود مشغول شدم متوجه علاقه زیاد خود به حوضه پوشاک شدم. اکثرا ویترین شیک مغازه ها و ژست خاص مدل های لباس در ژورنال ها و سایت های خارجی مرا مبهوت میکرد پس تصمیم گرفتم در صنعت پوشاک عمیق تر فعالیت کنم و پس از تحصیل در دانشگاه و مطالعه در زمینه تولید و نساجی و مدیریت پروژه و تجارت الکترونیک و مدیریت mba و چندین مبحث تخصصی و کسب چندین سال تجربه در بازار کار در نهایت تصمیم خود را عملی کردم و با خلق برند بن بیگی وارد بازار بزرگ پوشاک شدم تا در آخرین لحظه زندگی خود از احساس این که چیزی را که دوست داشتم و نرسیدم در من هیچ جایی نداشته باشد.

خطرناکترین افکار بهترین اجرا ها را خراب میکنند

سابقه کاری مهندس بنیامین بیگی

فکر میکنم تا الان بیش از یک میلیون لباس تولید کرده باشم و بیش از 5 میلیون لباس فروخته باشم این عدد را لباس بسیاری از بازیگران، سیاسیون، شهردار، نماینده مجلس، مدیران برند های بنام، پرسنل کارخانجات، ادارات و حراستی ها و خدماتی ها در بسیاری از بیمارستان ها و حتی آشپزخانه ها و رستوران ها را شامل می شود.

شاید شما هم یکی از آن اشخاص محترم باشید

من بعد از سال ها فعالیت در زمینه مانتو و لباس کژوال و کیف در نهایت تصمیم گرفتم در زمینه لباس تخصصی در محیط کار اداری و کارگاهی و کارخانه ای فعالیت داشته باشم.

بنده همیشه به تفکر درست اعتقاد داشتم و در تمام دوران فعالیتم کاری را بدون تفکر و برنامه ریزی به مرحله اجرا نبرده ام چون اعتقاد دارم خطرناک ترین افکار بهترین اجرا را بی اثر میکند

من و مجموعه تحت مدیریت اینجانب هنوز راه درازی در پیش داریم و بنده امید دارم که سالها عزت خدمت به مردم شریف این آب و خاک را داشته باشم

ارادتمند شما مهندس بن یامین بیگی

ورود به سایت بن بیگی
مهندس بنیامین بیگی 0011