لباس کار سفارشی

لباس کار و لباس فرم برای موفقیت و رشد تجارت از لحاظ برندسازی از اهمیت برخوردار است . یکی از مهمترین جنبه‌های استفاده از لباس فرم اداری و لباس کار سِت شده, تنظیم روابط در حیطه کاری و حرفه‌ای از طریق ارتباطات غیر کلامی است . اینکه از تمام کارمندان و کارکنان یک شرکت بدون نیاز به اَدای کلمات و جملات طولانی لحنی مشخص که معرف ارزش‌های اساسی شما در کسب و کار و تجارتتان میباشد تبادل گردد روشی است که به صورت ویژه مورد توجه مدیران حرفه‎‌ای و کارآزموده قرار گرفته است.

بنابراین سرمایه‌گذاری بر روی خرید لباس کار که موجب ایجاد نوعی ارزش افزوده برای تجارت و کسب و کار شما می‌گردد و به ایجاد تمایز میان شما و سایر رقبا کمک می‌نماید از اهمیت برخوردار است. در واقع ارزشی که به واسطه استفاده از این روش برای شما ایجاد می‌گردد ارزشی ماندگار و مزیت رقابتی تاثیر گذار خواهد بود. زمانی که در ارتباط با طرح و استایل مورد علاقه‌تان با سایر شرکا و همکاران به تفاهم رسیدید تلاش کنید تا طرح زیبا و شیک را با به کارگیری بهترین متریال ممکن و البته با بهترین روش دوخت به لباس کار , لباس فرم و یا یک مانتو شلوار اداری بی نقص تبدیل نمایید.

استفاده از سفارشی دوزی در بحث لباس کار و لباس فرم یکی از خدماتی است که در فروشگاه اینترنتی لباس بن بیگی به صورت تخصصی به شرکت‌ها و کارگاه‌های تولیدی ارائه می‌شود.  در این مقاله در ارتباط با مزایایی که لباس کار سفارشی برای شما به همراه خواهد داشت صحبت خواهیم کرد.

لباس کار سفارشی ؛دقیقا مطابق نیاز شما

وقتی صحبت از سفارشی دوزی به میان می‌آید همه چیز از جنس پارچه تا طرح و نوع دوخت قابل سفارش بر اساس سلیقه و البته نیاز شما است. شما دقیقا طرح را در ذهن دارید و میدانید که چه میخواهید . کارشناسان ما هم نیازهای شما را با دقت گوش می‌دهند و بر اساس تجربه‌ای که در این کار دارند به شما مشاوره می‌دهند و در نهایت به طرحی خواهیم رسید که از صفر تا 100 آن مطابق نیازها و خواسته شما خواهد بود.

اما در اینجا نکته‌ای وجود دارد ؛ به عنوان مدیر یک شرکت باید از این امکان به بهترین شکل استفاده نمایید . اگر قرار باشد با مجموعه از انتخاب‌های متعددی روبه‌رو شوید که قدرت انتخاب را از شما سلب نماید, به معنای استفاده بهینه از امکان سفارشی سازی همه چیز نخواهد بود.  توصیه ما این است که اگر چنین روحیه‌ای دارید که با افزایش گزینه‌ها انتخاب برایتان دشوار خواهد شد,  حتما از نظرات کارشناسان بن بیگی در بخش لباس کار و لباس فرم اداری ( بندوز ) استفاده نمایید.

 

تبلیغات در وقت اضافه با لباس کار!

یکی از مواردی که اگر موفق به پیاده سازی آن بشوید بسیار جالب خواهد بود بحث تبلیغات با استفاده نشان و برند شما  بر روی لباس فرم و لباس کار در خارج از محیط اداری و کار است. اگر خروجی فرایند طراحی لباس فرم شرکت به گونه‌ای باشد که کارمندان شما حاضر به استفاده از آن در هنگام رفت و آمد به محل کار باشند, شما سفیرانی خوشحال و راضی خواهید داشت که با لباسی که منقش به نام برند شما است با مردم گفت و گو و خوش و بش می‌کنند و موجب پخش ویروسی و دهان به دهان برند شما خواهند شد.

به منظور دستیابی به این مهم باید در فرایند طراحی کارمندان را نیز دخیل کنید تا به نظر آنها لباس کار و لباس فرمی شیک با نظر آن‌ها تهیه شود و سپس انتظار داشته باشید که آن‌ها به استفاده از آن لباس در حد فاصل رفت و آمد از محیط کار تا منزل روی خوش نشان بدهند.

افراد معمولاً لباس هایی را ترجیح میدهند که مطابق مد روز باشد . اما چه مشخصه‌هایی باعث می‌گردد تا لباس استانداردهای مد روز را در جامعه داشته باشد :

بر اساس تجربه‌ای که ما در این زمینه داریم این موارد حائز اهمیت خواهند بود :

  • استایل
  • طراحی
  • اصالت (اورجینال بودن)
  • کیفیت

استایل و سبک در لباس کار

مد این روزها چیست ؟  به این فکر کنید که چه نوعی از لباس‌ها هستند که علاوه بر ایجاد تاثیرات مثبت روی ذهن مشتریان می‌تواندد فضایی حرفه‌ای را میان کارکنان نیز ایجاد نمایند.  شما با ایجاد توازنی منظقی میان مد و لباس‌های که فضایی حرفه‌ای را ایجاد مینمایند میتوانید به نتیجه ای قابل قبول در بحث استایل برسید :

  • تیشرت‌های دکمه دار
  • تیشرت پولو
  • تیشرت با طرح‌های چاپ شده
  • کلاه
  • جلیقه
  • تیشرت‌های کلاه دار
  • سوئیتشرت
  • تیشرت های زیپ دار

و بسیاری موارد دیگر  . . .

 

توجه به طراحی در لباس کار

از هنر گرافیک تا حد ممکن بهره‌برداری کنید . لوگویی طراحی کنید تا قابلیت دیده شدن, درک و همچنین خوانایی بالایی داشته باشد. همین حالا لوگویی را که دارید در معرض آزمایش قرار دهید تا از داشتن فاکتورهایی که در بالا به آن اشاره شد اطمینان حاصل نمایید. آزمایش را به این صورت انجام دهید که لوگویتان را در معض دید چندین نفری که تا به حال با آن برخورد نداشته اند قرار دهید و از آنها بخواهید تا با نکاهی سریع و گذرا هر آنچه را که به ذهنشان در ارتباط با آن می‌رسد به شما بگویند . هر چقدر پاسخ ها با انتظارات شما وجوه تشابه بیشتری داشته باشد طراحی لوگوی شما فرایند درستی را طی کرده است ولی اگر غیر از این باشد باید به فکر نشانی باشید که تا حد ممکن به مفهوم تجارت و کسب و کار شما نزدیک تر باشد.

این واقعیت را بپذیرید که شما برندی به قدرتمندی شرکت اپل نیستید که با لوگویی به ظاهر بی ربط به تکنولوژی همگان متوجه بشوند که شما شرکتی در حوزه فناوری هستید. بنابراین تلاش کنید تا نشان کسب و کار شما تاحد قابل قبولی به کسب وکار , تجارت و ارزش افزوده‌ای که ایجاد می‌نمایید مرتبط باشد.

  • در طراحی به این موارد توجه ویژه‌ای داشته باشید :
  • جلب توجه (البته از نوع مثبت )
  • قابلیت خوانده شدن بالا
  • توازن در استفاده از طرح و رنگ
  • استفاده مناسب از فضای سفید ( فضای خالی )

طراحان ما در شرکت بندوز تمام این موارد را در بحث طراحی سفارشی لباس فرم اداری رعایت می‌کنند.

اورجینال بودن

اصالت در طراحی به معنی آنچه فقط و فقط متعلق به شما است و دیگران ( سایر رقبا ) از آن هیچ سهمی ندارند.  در این بحث به همان جمله معروف و البته شاید تا حدودی کلیشه‌ای بسنده می‌کنیم ” تلاش کنید یک نمونه عالی از خودتان باشد ” . اگر در زمینه اصالت در طراحی موفق باشید و راه درستی را طی نمایید شک نکنید برای شما تبدیل به سکوی پرتابی خواهد شد تا شما خودتان را از دیگران متمایز جلوه دهید .  برای حرکت در مسیر اصالت در طراحی لباس فرم و لباس کار برای شما چند توصیه را به صورت تیتر وار می‌آوریم

  • استفاده از طرح های چاپ شده روی لباس کار
  • گلدوزی ( گلدوزی طرح , لوگو و شعار کسب و کار شما روی لباس کار )
  • استفاده صحیح از رنگ‌ها در طراحی لباس
  • استفاده از برش های طراحی شده در لباس با استفاده از لیزر

کیفیت , کیفیت و کیفیت

اگر از من بپرسید که در میان تمام این مواردی  که در این مقاله به آن اشاره شد کدام مورد باید در کمال اجرا شود , بدون تردید  نظر من بدون حتی لحظه‌ای درنگ کیفیت خواهد بود . اگر روزی برنامه‌ای برای جلو بردن برندینگ بر اساس استفاده از لباس فرم اداری برای کسب و کارتان داشتید لطفا کیفیت را در راس امور قرار دهید.

  • در پیرامون موضوع کیفیت این موارد را در گوشه‌ای از تفکراتتان قرار دهید :
  • میزان ماندگاری و کارکرد لباس کار و لباس فرم اداری
  • مواد اولیه استفاده شده در طراحی لباس کار و لباس فرم اداری
  • کیفیت و نوع دوخت

 

سخن آخر

با تشکر از توجه شما به بحث پیرامون لباس کار و لباس فرم اداری سفارشی , این نکته را به خاطر داشته باشید که کارشناسان ما در شرکت بن بیگی همراه آماده ارائه مشاوره در زمینه انتخاب, طراحی و تولید لباس کار و لباس فرم اداری بر اساس سلیقه, نیاز و بودجه مورد نظر شما هستند. بنابراین اگر در این زمینه هرگونه پرسش و ابهامی برای شما وجود داشت با ما در ارتباط باشد .

ما در مجموعه بن بیگی معتقدیم بزرگترین سرمایه ما میزان اعتمادی است که از مخاطبان و مشتریانمان دربافت می‌کنیم  .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با پر کردن فرم نظرسنجی به ما کمک کنید تا در ارائه خدماتی بهتر تلاش کنیم

فرم درخواست تماس با من

راهنمای فرم

⚫ این فرم جهت درخواست شما از کارشناسان ما برای برقراری تماس می باشد

⚫ در اولین روز کاری و در ساعت اداری منتظر تماس ما باشید

⚫ فیلد های دارای * الزامی می باشند