استایل پرسنل رستوران و کافی شاپ به پیشنهاد بندوز

در این صفحه چندین عکس بصورت ژورنالی قرار داده شده است تا شما دوستان عزیز بندوزی با مشاهده ست مدل ها و رنگ بندی ها در کنار هم در انتخاب لباس مناسب برای رستوران و کافیشاپ خود فرایند راحت تری را طی کنید. پس با ما همراه باشید

مشاغل کلیدی در رستوران

1- مدیر رستوران

2-سرآشپز (Chef)
ارشد‌ترین عضو در میان کارکنان آشپزخانه که تصمیم‌های اصلی را می‌گیرد، مانند: استخدام و اخراج ، نظارت بر خدمه آشپزخانه ،تهیه منوهای غذایی و پیشنهادی، سفارش مواد اولیه، تخمین هزینه‌ها و … .

3-دستیار سرآشپز (Sous Chef)

دستورات را بطور مستقیم از سرآشپز می‌گیرد، ناظر بر روند آماده سازی غذا از ابتدا تا انتها است، تا بشقاب بطور بی نقص از آشپزخانه بیرون برود، اغلب در شیفت کاری مخالف (معکوس) سرآشپز کار می‌کند و نظارت بر روند آشپزی در غیاب سرآشپز را به عهده دارد.

4-آشپز خط (Line Cook)
آشپزانی که وظایف معینی داشته و بر بخشی متمرکز هستند که در آن تخصص دارند. آشپزان این بخش بر میزهای متفاوتی در مسیر آماده سازی غذا در آشپزخانه مشغول به کار هستند.

این مسیر به بخش های مختلفی بر اساس سبک غذا یا سبک طبخ تقسیم می شوند مانند آشپز سرخ کردنی‌ها، بخش سالاد، بخش نان و شیرینی، بخش گریل و غیره.

5-ارسال کننده غذا (Expeditor)
این نقش مربوط به آشپزی نمی‌شود، این شخص که مسئول سامان دهی به سفارش‌ها بر اساس یک جدول است تا تمام کسانی سر یک میز خاص نشسته‌اند همزمان غذا برایشان سرو شود. آن ها باید بدانند ظاهر هر بشقاب قبل از سرو چگونه باید باشد.

6-ظرف شو

7-میزبان (Host)
میزبانان دقیقا کنار درب ورودی مشغول به کار هستند و به محض ورود مشتریان به داخل رستوران و یا خروجشان به آنان خوشامد می‌گویند. آنها همچنین مسئول رزرو، پاسخ گویی به تماس‌ها، تعیین میز مشتریان و ارائه منو به میهمانان نیز هستند.

8-سرپیشخدمت  سر پیشخدمت یا کاپیتان معمولا مدیریت نیروی‌های خدمتکار و مدیریت کلی خدمات را بر عهده دارد و یا مسئول چندین خدمتکار در بخشی از رستوران است.

9-پیشخدمت (Waiter)
مسئول سفارش گیری از مشتریان، آشنایی به منو، پیشنهاد دادن غذا به مشتریان، تعامل با خدمه آشپزخانه، آماده‌کردن صورت حساب و دریافت وجه هستند.

10-تحویل دهندگان(FoodRunners)
این افراد غذا را از آشپزخانه به میز میهمانان انتقال می‌دهند.

11-متصدی بار
وظایف بارتندر

مسئول تهیه تمامی ‌نوشیدنی‌هایی است که سفارش آن‌ها را یا از پیشخدمتان و یا به طور مستقیم از میهمانان گرفته‌اند و باید به تهیه انواع نوشیدنی‌های گازدار، بدون‌گاز و آبمیوه ها و موکتل های ترکیبی تخصص داشته باشند.

12-پشتیبان بار
دستیار متصدی بار، مسئول برآورد موجودی و کمک به متصدی در تهیه نوشیدنی‌ها را دارد.

13-مسئول میز (Busser)
وظیفه ریختن آب در لیوان مشتریان، جمع آوری ظروف کثیف، آوردن نان و کره برای مشتریان و آماده سازی میز برای مشتریان جدید را دارند.

14- نظافت رستوران

15- حسابدار و دفتردار

 

 

عکس های ارسالی از مشتریان عزیزمون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با پر کردن فرم نظرسنجی به ما کمک کنید تا در ارائه خدماتی بهتر تلاش کنیم

فرم درخواست تماس با من

راهنمای فرم

⚫ این فرم جهت درخواست شما از کارشناسان ما برای برقراری تماس می باشد

⚫ در اولین روز کاری و در ساعت اداری منتظر تماس ما باشید

⚫ فیلد های دارای * الزامی می باشند