ست کردن مقنعه با مانتو اداری

راهنمای ست کردن مقنعه با مانتو اداری

ست کردن مقنعه با مانتو اداری برای زنان ایرانی این روزها بسیار مهم است. مقنعه یکی از شناخته شده ترین پوشش های زنان در ایران است و در بیشتر مناطق مختلف ایران پوشیده می شود. مانتو اداری هم در بیشتر مجتمع های ایران از جمله بیمارستان ها و مدارس استفاده می شود. اما معمولاً دختران و زنان برای آمدن به محل کار خود به دنبال یک استایل جدید هستند که هم شیک باشد و هم با محیط اداری مطابقت داشته باشد، در این مقاله از سایت بن بیگی تلاش می کنبم تا بهترین روش های ست کردن مقنعه با مانتو اداری را به شما آموزش دهیم.
اگر مایل هستید که مقنعه خود را با مانتو اداری ست کنید، همه چیز با یک طرح مناسب و رنگ هماهنگ شروع می شود. بهتر است که رنگ مانتو اداری با رنگ مقنعه تناسب داشته باشد تا مجموعه شما به شکلی جذاب و مناسب باشد.
مقاله مقنعه

به جنس پارچه مقنعه زنانه توجه کنید.

برای انتخاب درست مقنعه زنانه، در درجه اول لازم است جنس مانتو اداری خود را به خوبی بشناسید. هماهنگی و همخوانی جنس مقنعه زنانه و مانتو با همدیگر از جمله مواردی است که نباید نادیده گرفته شود. بهتر است جنس مقنعه شما درست مشابه جنس پارچه نباشد. در نتیجه توصیه می‌کنیم تمامی جنس‌ها مقنعه را مورد بررسی قرار داده و ببینید برای ست کردن مفنعه با مانتو اداری کدام یک به مانتو شما هماهنگ است. انواع جنس مقنعه اداری به شرح زیر است:

·       پارچه بروجرد

پارچه بروجرد از نخ پنبه تولید شده و اکثر مقنعه‌های موجود در بازار از جنس پارچه بروجرد هستند. این پارچه برای کلیۀ مقنعه‌های اداری، تحصیلی و … مناسب است.

·       پارچه کرپ

در فصول گرم استفاده از جنس پارچه مناسب برای دوخت مقنعه اداری ضرورت دارد. مقنعه اداری کرپ از جمله موارد مناسب برای پوشش در فصول گرم است. پارچه کرپ به شدت سبک و خنک است.

·       پارچه تترون

اگر به شدت گرمایی هستید، پارچه تترون گزینه مناسبی برای شما است. این پارچه از نخ پنبه تولید شده و کیفیت و مقاومن بالایی دارد.

همینطور توصیه می کنیم که جنس پارچه ها یکسان نباشد زیرا که این تمایز باعث آراستی و زیبایی لباس شما می شود.

مقاله مفنعه

توجه به مدل مقنعه زنانه برای ست کردن مقنعه با مانتو اداری

از دیگر موارد مهم برای ست کردن مقنعه با مانتو اداری، توجه به مدل مقنعه اداری است. ناگفته نماند که برای انتخاب درست باید به مدل مانتو اداری نیز دقت داشته باشید. به عنوان مثال اگر مدل مانتو اداری بسیار شلوغ و پیچیده است، انتخاب مقنعه اداری با مدل ساده مناسب‌تر است. اگر مانتو اداری شما نیز فاقد مدل و طرح است، انتخاب مقنعه با مدل خاص، به آراستگی شما کمک می‌کند.

توجه به سایز مقنعه زنانه

برای ست کردن مقنعه زنانه با مانتو اداری، توجه به سایز مقنعه نیز حائز اهمیت است. سایز مقنعه‌های اداری را به صورت کلی می‌توان به سه دسته زیر تقسیم‌بندی کرد:

·       سایز 80

اگر دلتان می‌خواد که مقنعه زنانه  را داخل مانتو قرار دهید، بهتر است کوچکترین سایز را انتخاب کنید. این مقنعه نسبتاً کوتاه بوده و به راحتی در زیر مانتو اداری محفی می‌شود و تنها قسمت سر شما نمایان می‌شود. دقت داشته باشید که این مدل از به سر کردن مقنعه باید متناسب با مدل یقه مانتو شما باشد. به عنوان مثال داخل قرار دادن انتهای مقنعه با مانتو اداری که یقه گرد دارد، چندان جالب نیست. از مقنعه اداری با سایز 80 اکثراً افرادی استقبال می‌کنند که صورت ریزی دارند.

·       سایز 90

مقنعه زنانه با سایز 90 را می‌توان به عنوان مقنعه استاندارد معرفی کرد. بلندی این مقنعه‌ها به روی سینه بوده و ایده آل ترین سایز برای یک مقنعه اداری می باشد

·       سایز 100

مقنعه زنانه سایز 100 بلندترین نوع مقنعه است و قادر به پوشش دادن سینه‌ها است. افرادی که نسبتاً چاق هستند، از مقنعه سایز 100 استفاده می‌کنند. استفاده از این سایز برای محیط‌های کاری نیز شایع است.

مقاله مفنعه 3
اگر شما قصد خرید مقنعه ای با کیفیت از برند بن بیگی دارید، می توانید به راحتی در سایت به دنبال محصول مورد نطر خود و یا سفارش آن برای سفارشی دوزی را بدهید
در سایت بن بیگی می توانید تنوعی از طرح ها و رنگ های مختلف مقنعه ها را بیابید. بن بیگی برای تولید مقنعه های خود از بهترین پارچه ها و تجهیزات استفاده می کند و تضمین می کند که مشتریانش بهترین کیفیت را در دست خواهند داشت.

ویژگی های خرید محصولات بن بیگی:

– تنوع بالا در برنامه های مقنعه
– کیفیت بسیار بالا
– پارچه های بسیار نرم و با دوام
– قیمت های رقابتی و مناسب
– سفارش آنلاین راحت و آسان
– خدمات پس از فروش پایدار و مطمئن
در نهایت، خرید محصولات بن بیگی می تواند یک گزینه عالی برای آنان باشد که به دنبال مقنعه زنانه با کیفیت و شیک هستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات بن بیگی و خرید آنلاین، می توانید به سایت رسمی ما مراجعه کنید. برای خرید حضوری مقنعه و مانتو اداری هفت تیر نیز میتوانید به صورت حضوری مراجعه کنید
مقاله مفنعه 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با پر کردن فرم نظرسنجی به ما کمک کنید تا در ارائه خدماتی بهتر تلاش کنیم

فرم درخواست تماس با من

راهنمای فرم

⚫ این فرم جهت درخواست شما از کارشناسان ما برای برقراری تماس می باشد

⚫ در اولین روز کاری و در ساعت اداری منتظر تماس ما باشید

⚫ فیلد های دارای * الزامی می باشند