ارتقاء استایل اداری با استفاده از ست کیف و کفش چرمی با مانتو اداری

استایل مانتوهای اداری در حوزه مد و پوشاک همواره یکی از موضوعات مهم برای مردان و زنان حرفه‌ای محسوب میشود. ست کیف و کفش چرمی با مانتو اداری همیشه جزو یکی از مسئله هایی برای پوشش اداری است. مانتوهای اداری به عنوان قطعه اصلی در لباس‌های اداری تلقی می‌شوند و استایل این لباس در کلیه تصمیم‌گیری‌ها و تعاملات در محیط کار تأثیرگذار است. اما آیا می‌توان با افزودن محصولات چرمی به استایل مانتوهای اداری، این استایل را بهبود بخشید و به شیک‌ترین شکل ممکن تبدیل کرد؟ در این مقاله، به بررسی ارتقاء استایل اداری با استفاده از محصولات چرمی از سایت بن بیگی خدمت شما عزیزان میپردازیم.

مقاله ست کردن کیف و کفش چرمی با مانتو اداری (2)
مقاله ست کردن کیف و کفش چرمی با مانتو اداری (2)

3 نکته مهم برای ست کیف و کفش چرمی با مانتو اداری

1. اهمیت استایل مانتو اداری

در این بخش، نحوه اهمیت و بهبود استایل مانتوهای اداری را بررسی می‌کنیم. همچنین به بررسی استایل‌های رایج در این نوع لباس‌ها و نکاتی که باید در انتخاب استایل مناسب مانتوهای اداری در نظر گرفته شود، می‌پردازیم. استایل مانتو اداری در جلسات و مذاکرات و معاملات می تواند تاثیر بسیار زیادی در تصمیمات اشخاص داشته باشد و این گونه جلسات به بهترین شکل به پایان برسد. برای مثال حلساتی که به مدارک خاصی نیاز دارند با کیف پاسپورتی و یا کیف مدارک جلسه خود را به شیوه جذابتری به جلو ببرند

2. تأثیر کیف و کفش چرمی در استایل

در این بخش، به بررسی انواع محصولات چرمی مانند کیف، کفش های چرمی می‌پردازیم و نحوه استفاده از آنها به عنوان تکمیل‌کننده استایل مانتوهای اداری را بررسی می‌کنیم. همچنین تأثیر استفاده از محصولات چرمی در جلب توجه و افزایش اعتماد به نفس در محیط کار را بررسی خواهیم کرد. کیف و کفش چرمی تاثیر بسیار زیادی در استایل مانتو شلوار اداری‌ دارد و انتخاب درست آنها بسیار به زیبایی و شیک پوشی کمک می‌کند.

مقاله ست کردن کیف و کفش چرمی با مانتو اداری (1)
مقاله ست کردن کیف و کفش چرمی با مانتو اداری (1)

3. نکات مهم در انتخاب محصولات چرمی

در این بخش، به بررسی فاکتور‌های مهمی که در انتخاب کیف و کفش چرمی برای تکمیل استایل مانتوهای اداری باید در نظر گرفته شود، می‌پردازیم. عواملی مانند کیفیت چرم، طرح و رنگ، سلامتی و مراقبت از چرم و همچنین تطبیق مدل و استایل محصولات چرمی با مانتو، مهم‌ترین نکاتی هستند که در انتخاب این محصولات باید در نظر گرفته شوند. جنس چرم از مهم‌ترین نکات برای خرید محصولات چرمی می باشد در ادامه انواع جنس چرمی را به شما معرفی می کنبم.

جنس چرم

1. چرم گاوی

چرم کامل گاوی، شامل اصلاح پوست گاو به طور کامل و با تمام بافت قسمت بالایی آن است. در چرم کامل گاوی، لکه و زخم‌های روی پوست از بین نمی‌روند. اما با این وجود به دلیل مقاومت، ماندگاری و دوام بالایی که دارد، نسبت به سایر انواع چرم پرطرفدار و گران‌تر است.

مقاله ست کردن کیف و کفش چرمی چرم گاوی
مقاله ست کردن کیف و کفش چرمی چرم گاوی

2. چرم اشبالت

این نوع چرم گاوی از پوست دباغی شده به دست می‌آید. به طوری که بین 6 تا 8 میلی متر ضخامت دارد. ضخامت زیاد این چرم کارایی آن را محدود می‌کند. به همین دلیل چرم را به لایه‌های نازک برش می‌دهند. اشبالت همان لایه زیرین و پرزدار چرم است که بعد از صیقل و آماده‌سازی، سطح آن مانند مخمل زیبا می‌شود. با این حساب می‌توان گفت اشبالت منعطف بوده و به لحاظ قیمتی نیز کاملا مقرون به صرفه است. چرم اشبالت شباهت زیادی به چرم جیر دارد که در ادامه آن را معرفی می‌کنیم.

مقاله ست کردن کیف و کفش چرم اشبالت
مقاله ست کردن کیف و کفش چرم اشبالت

4. چرم جیر

چرم جیر یکی از مشتقات و انواع چرم گاوی که سطح آن ساختار مخملی، نرم و لطیف دارد. این نوع چرم از قسمت زیرین پوست که چسبیده به گوشت حیوان است، ساخته می‌شود.

چرم جیر نسبت به چرم نبوک بسیار منعطف‌تر و نرم‌تر است، اما ماندگاری و دوام کمتری دارد. در گذشته از چرم جیر بیشتر برای ساخت دستکش استفاده می‌شد. اما اکنون در تولید انواع کیف، کفش، کاپشن، کمربند و سایر اکسسوری های چرم کاربرد دارد. چرم جیر نسبت به سایر انواع چرم گاوی به راحتی لک شده و ارزان‎تر است.

5. چرم ورنی

چرم لاکی نام دیگر چرم ورنی است. در چرم ورنی با استفاده از لاک قسمت رویی چرم را پوشانده که موجب براق شدن و افزایش مقاومت چرم می‌شود. ظاهر متفاوت و در عین حال شکیل چرم ورنی، طرفداران این نوع چرم طبیعی را بسیار زیاد کرده است. اگرچه از این چرم برای تولید کیف، کمربند، کت و … استفاده می‌شود، اما بیشترین کاربرد آن در صنعت کفش است.

رنگ چرم

1. رنگ های اسیدی

رنگرزی اسیدی یکی از رایج ترین نوع رنگ در رنگرزی های چرم است. پس از رنگرزی با رنگ های اسیدی به جای یک پایدار کننده از ثابت کننده استفاده می شود. به همین دلیل ماندگاری پایین تری دارند. که باعث کم شدن پایداری نوری چرم می شود.

2. رنگ های کاتیونی

نکته مورد توجه درباره این رنگ این است در برابر چرم های دباغی شده توسط کروم، غیر فعال شده اند. و رنگرزی را به خوبی انجام نمی دهند. این رنگ ها در محیط های آبی ایجاد کاتیون رنگی مینماید. که نام دیگر آن، رنگ بازی است. رنگ های کاتیونی باعث شفافیت و زیبایی چرم ها می شوند هر چند که ثبات نوری خوبی ندارند.

3. رنگ های طبیعی

رنگرزی با این رنگ ها از قدیمی ترین شیوه های رنگرزی هستند. که با گرفتن عصاره گیاهان مختلف به رنگ کردن چرم ها می پردازند.

نگهداری و حفظ سلامتی چرم

اولین نکته در اصول نگهداری از چرم مصنوعی یا طبیعی این مورد است. فرقی نمی‌کند که کالای چرمی شما یک لباس چرم باشد یا یک کیف زنانه مجلسی، کفش، دستکش. به‌هرحال شدیداً توصیه می‌شود که محصول چرمی خود را برای مدت طولانی در معرض تابش نور خورشید قرار ندهید. مثلاً اگر در یک ظهر آفتابی برای ناهار به رستوران می‌روید و میز خود را جایی نزدیک پنجره انتخاب می‌کنید، بهتر است کیف چرمی مجلسی یا دستکش‌های خود را در جایی قرار دهید که از پنجره دور باشند.

چرم برای این‌که مدت طولانی‌تری سالم بماند باید در معرض هوای آزاد باشد؛ بنابراین این مورد را در اصول نگهداری از چرم به‌خاطر بسپارید و هرگز کیف چرم یا کفش‌هایی را که فعلاً نمی‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید را در کیسه پلاستیکی و داخل کمد قرار ندهید.

مقاله ست کردن کیف و کفش نگهداری چرم
مقاله ست کردن کیف و کفش نگهداری چرم

درست است که چرم ماده بسیار مقاومی است اما باید مانند یک تکه پارچه ابریشم از سطح آن مراقبت کرد. یکی از روش‌های آسیب دیدن چرم خراشیده شدن سطح آن است. متأسفانه اگر چرم در اثر تماس با یک جسم نوک تیز آسیب ببینید یا برش بخورد دوباره قابل ترمیم نیست این یکی از اتفاقاتی است که اغلب برای کیف چرم زنانه می افتد؛ هرگز اجازه ندهید کیف هایتان با اجسام نوک تیز برخورد داشته باشند.

جمع بندی و سخن آخر

می‌توان نتیجه گرفت که استفاده از محصولات چرمی به عنوان تکمیل‌کننده مانتوهای اداری، بهبودی قابل توجهی در استایل و شیک‌تر شدن این نوع لباس‌ها به همراه دارد. با انتخاب مناسب محصولات چرمی و رعایت نکات مهم در انتخاب و استفاده از آن‌ها، استایل اداری قابل ارتقا خواهد بود و اعتماد به نفس در محیط کار را افزایش خواهد داد. شما می توانید برای خرید کیف و کفش چرمی زنانه وارد صفحه دسته بندی آنها شوید و با توجه به سلیقه خود بهترین کیف و کفش را با توجه به استایل خود پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با پر کردن فرم نظرسنجی به ما کمک کنید تا در ارائه خدماتی بهتر تلاش کنیم

فرم درخواست تماس با من

راهنمای فرم

⚫ این فرم جهت درخواست شما از کارشناسان ما برای برقراری تماس می باشد

⚫ در اولین روز کاری و در ساعت اداری منتظر تماس ما باشید

⚫ فیلد های دارای * الزامی می باشند