مانتو اداری فیونا، اقتصادی و با کیفیت

مانتو اداری با پارچه فیونا یکی از محبوب‌ترین پارچه ها برای دوخت مانتو شلوار اداری می‌باشد. این مانتو با طراحی مدرن و منحصر به فرد خود محبوبیت زیادی در بین بانوان ایرانی دارد. بن بیگی در طراحی و تولید انواع مدل‌های مانتو در تلاش است تا پیشتاز باشد. در این مقاله، به طراحی و استفاده‌های مانتو اداری فیونا در محیط کار و ادارات رسمی و حتی استفاده‌ی روزمره خواهیم پرداخت.

مانتو شلوار اداری قیروزه ای

پیشنهاد
شگفت انگیز 

محیط کاری
آماده ارسال
مانتو شلوار اداری فیونا شش دکمه رنگ مشکی دو جیب یقه انگلیسی [تعداد محدود] کد 30924
پارچه مانتو اداری فیونا

فیونا پارچه ای با کیفیت و مقرون به صرفه

مهم‌ترین فاکتور برای خرید مانتو شلوار اداری جنس پارچه است. به دلیل افزایش پارچه، اکثر افراد به دنبال خرید مانتو شلوار اداری با کیفیت هستند که دوام طولانی داشته باشند و هم از لحاظ اقتصادی برایشان سنگین نشود. پارچه‌ی فیونا در بین پارچه های دیگر قیمت کمتری دارد ولی از لحاظ کیفیتی دست کمی از رقبای خود ندارد. اگر به دنبال خرید مانتو اداری با قیمتی مناسب هستید پیشنهاد ما به شما مدل های مختلف محصولات دوخته شده با پارچه فیونا است که می‌توانید آنها را در این صفحه مشاهده کنید. به دلیل ظاهری زیبا، بافتی منحصر به فرد و ویژگی‌های فنی برتر، این پارچه گزینه‌ای عالی برای تولید و دوخت لباس‌ها و مانتو شلوار های اداری است که همچنین راحتی و لطافت لمس آن نیز بر جذابیت آن افزوده می‌شود.

مزایای خرید مانتو اداری فیونا

مانتو فیونا، مانتویی چهارفصل

برای خرید مانتو شلوار اداری باید دقت داشته باشید که پارچه مناسب آن فصل را انتخاب کنید. اگرچه همه‌ی افراد نمی‌توانند در هر فصل مانتو به خصوص تهیه کنند. در این مواقع پیشنهاد ما مانتو فیونا است. به‌خاطر اینکه مانتو هایی که با این پارچه تولید می‌شوند مانتوهایی چهارفصل هستند.

پیشنهاد
شگفت انگیز 

محیط کاری
آماده ارسال
مانتو شلوار اداری سرمه ای 6دکمه (4)

ایستایی و چروک‌پذیری

این مدل پارچه چروک‌پذیری مناسبی دارد و به این صورت است که شما نیاز ندارید که به صورت روزانه مانتو خود را اتو بزنید و می‌توانید مطمئن باشید که وقتی این مانتو را می‌پوشید ظاهری شیک و آراسته خواهید داشت.

قیمت پایین و مقرون به صرفه بودن

اکثر افراد تمایل دارند که با حداقل قیمت بهترین جنس ممکن را خریداری کنند. اگر جزء آن دسته از افراد هستید که تمایل به پرداخت هزینه سنگین بابت مانتو شلوار اداری ندارید، مانتو اداری فیونا گزینه مناسبی برای شما است.

همچنین بن بیگی با ارائه محصولات تک سایز و تعداد محدود تحت عنوان پیشنهادات شگفت انگیز سعی کرده از لحاظ قیمتی بستری را ایجاد کند تا مشتریان ساده‌تر مانتو خود را تهیه کنند.

مانتو شلوار اداری پارچه فیونا سایز 40 مغزی دوزی یقه گرد پنج دکمه [تک سایز] کد 30370 (1)
محیط کاری
تحویل زماندار
مانتو شلوار اداری پارچه فیونا سایز 40 مغزی دوزی یقه گرد پنج دکمه [تک سایز] کد 30370 (2)

مانتو بدون پرز !!

احتمالا تا به حال دیده اید که بعضی از مانتو شلوار ها بدون حتی یک بار شستشو و در اولین استفاده پرز می‌دهند. اگر مانتو اداری با پارچه فیونا خریداری کرده اید نگران پرز دادن آن نباشید. مانتو خود را استفاده کنید بشویید و لذت ببرید!

تنوع طرح و رنگ بندی

پارچه فیونا در طرح ها و رنگبندی های مختلف برای مانتو شلوار اداری استفاده می‌شود. شرکت بن بیگی در انواع مدل ها سعی کرده از پارچه فیونا استفاده کند و تن خور محصولات تولید شده با این پارچه را به نمایش بگذارد. ولی بعضی از افراد و شرکت ها مدل های دوخته شده را پسند نکرده و می‌خواهند لباسشان مانند ایده خود دوخته شود. بدین منظور بن بیگی امکان سفارشی دوزی را فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند ایده‌های خود را بپوشند.

مانتو-شلوار-اداری-با-بن-بیگی-002
محیط کاری
تحویل زماندار
مانتو-شلوار-اداری-با-بن-بیگی-0022

کش دار بودن پارچه

اگر نگران اضافه وزن و یا لاغری خود هستید. می‌توانید با خرید مانتو شلوار اداری فیونا در این مورد نگرانی خود را برطرف کنید. پارچه فیونا دارای کشسانی مناسبی است که به شما این اجازه را می‌دهد که اگر مقدای لاغر و یا چاق شدید همچنان این مانتو به زیبایی بر روی تن شما بنشیند.

خرید از شهر های دیگر

برای خرید از بن بیگی اگر در تهران هم نباشید می توانید به راحتی از شهر هایی مانند اصفهان، شیراز، مشهد مانتو اداری فیونا را خریداری کنید. برای راحتی و سهولت در خرید میتوانید مطالب مرتبط با آنها را مطالعه کنید تا خریدی لذت بخش را داشته باشید و از محصولات خریداری شده به بهترین شکل استفاده کنید.

مانتو-شلوار-اداری-با-بن-بیگی-001
محیط کاری
تحویل زماندار
مانتو-شلوار-اداری-با-بن-بیگی-0011

خرید آنلاین مانتو اداری فیونا

اگر به دنبال خرید مانتو شلوار اداری فیونا به صورت آنلاین هستید بن بیگی محصولاتی با جنس ها و طرح های مختلف را با قیمت فوق العاده مناسب جهت سهولت هرچه بیشتر مشتریان آماده کرده است.

بن بیگی، شرکتی پیشرو در تولید مانتو شلوار اداری

شرکت بن بیگی سعی کرده تا با استفاده از منابع خود و استفاده از بهترین پارچه ها و متریال محصولاتی در رده جهانی آماده سازی کند و به مشتریان عزیز ارائه کند. خرید از بن بیگی می‌تواند به دلیل خریدی آسان و اقتصادی و آپشن های متفاوتی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهد بسیار لذت بخش باشد. از آنجایی که شرکت بن بیگی در اطراف میدان هفت تیر واقع شده است باعت شده تا مشتریان احساس راحتی و دسترسی آسان تری را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با پر کردن فرم نظرسنجی به ما کمک کنید تا در ارائه خدماتی بهتر تلاش کنیم

فرم درخواست تماس با من

راهنمای فرم

⚫ این فرم جهت درخواست شما از کارشناسان ما برای برقراری تماس می باشد

⚫ در اولین روز کاری و در ساعت اداری منتظر تماس ما باشید

⚫ فیلد های دارای * الزامی می باشند