پارچه مانتو اداری

مانتو اداری یکی از لباس فرم‌های مهم در محیط اداری است که به ظاهر حرفه‌ای و شیک افراد کمک می کند. انتخاب پارچه مناسب برای مانتو اداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به این دلیل که اولین و مهم‌ترین فاکتور در مانتو شلوار اداری است. در این مقاله از سایت بن بیگی می‌خواهیم بهترین جنس پارچه را برای مانتو فرم اداری را بررسی کنیم.

در این راستا، چهار نوع پارچه که برای مانتو اداری بسیار مناسب هستند را در این مقاله معرفی و در پنج فاکتور اساسی به بررسی آنها می‌پردازیم:

بهترین جنس پارچه برای مانتو اداری

پارچه فاستونی:

پارچه فاستونی یکی از بهترین جنس‌ها برای مانتو اداری است. این پارچه از الیاف مصنوعی بافته شده است که دارای ویژگی‌هایی همچون مقاومت در برابر چروک، دوام و استحکام بالا می‌باشد. همچنین، بافت سبک و نرم این پارچه باعث می‌شود که مانتو اداری راحت و شیک به نظر برسد.

پارچه بزیاق:

پارچه بزیاق نیز یکی از پارچه‌هایی است که برای مانتو اداری مناسب است. این پارچه از الیاف طبیعی و مصنوعی تشکیل شده است و دارای ویژگی‌هایی همچون نرمی، ایستایی و مقاومت در برابر چروک است. همچنین، پارچه بزیاق از تنوع رنگی بالایی برخوردار است که انتخاب رنگ مناسب برای مانتو اداری را آسان می‌کند.

مقاله پارچه مانتو اداری
پارچه مانتو اداری

پارچه با تنوع رنگی بالا برای مانتو شلوار اداری

مانتو شلوار اداری یکی از معمول‌ترین لباس فرم ها در استایل اداری است. برای ایجاد ظاهری متنوع و شیک در محیط کار، انتخاب پارچه‌های با تنوع رنگی بالا برای انتخاب این لباس بسیار مهم است. در ادامه به معرفی برخی از پارچه‌هایی که تنوع رنگی بالایی دارند برای مانتو شلوار اداری می‌پردازیم.

پارچه کرپ:

کرپ (Crepe) به پارچه ای گفته می شود که از ابریشم، ریون، استات، پنبه، پشم، الیاف مصنوعی و یا ترکیبی از این الیاف‌ها تولید شده باشد.  پارچه کرپ دارای تنوع رنگی بالایی می باشد و به رنگ و تنوع بی نظیر معروف است و احتمالا هر رنگی که مد نظر شما باشد در کالیته این پارچه وجود خواهد داشت. ضخامت پارچه های کرپ متغیر بوده و جنس این نوع پارچه ها نیز براساس بافت تار و پود آن می تواند نرم، لطیف و یا زبر باشد. از طریق انتخاب رنگ‌های مختلف در پارچه کرپ، می‌توان ظاهری متفاوت و جذاب برای مانتو شلوار اداری ایجاد کرد.

پارچه فیونا و فاستونی:

پارچه های فیونا و فاستونی از پارچه‌هایی است که تنوع رنگی پایینی دارند. فاستونی پارچه ای است که از الیاف طبیعی و حیوانی مانند پشم یا الیاف مصنوعی مانند پلی استر یا ترکیب پشم و کرک و حتی گاهی نخ درست می‌شود. این پارچه ساده برای دوخت انواع لباس‌های زنانه به‌کار می‌رود.این پارچه در طرح‌های ساده یا چهارخانه تولید می‌شود.

 

خنک ترین پارچه برای مانتو اداری

در فصول گرم سال، انتخاب پارچه‌های خنک برای مانتو اداری اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در ادامه، خنک‌ترین پارچه برای مانتو شلوار اداری را بررسی خواهیم کرد.

در بین چهار پارچه مطرح شده خنک‌ترین مورد فیونا می باشد. فیونا به دلیل نازکی جنس نخ پارچه خنک و مناسبی برای هوای گرم می باشد و بهترین پیشنهاد برای مانتو اداری خنک می باشد.

در هنگام خرید محصولات اداری نیز باید به این نکته توجه کنید که با توجه به محل سکونتتان چه پارچه ای مناسب شماست. برای مثال اگر در شهر های اصفهان و یا تهران سکونت دارید باید پارچه‌ای خنک انتخاب کنید. اگر در شهر‌های سرد سیر مانند مشهد سکونت دارید باید از پارچه های گرم‌تر استفاده کنید.

پارچه مانتو اداری فیونا
پارچه مانتو اداری فیونا

بهترین ایستایی در میان پارچه‌ها

ایستایی یکی از ویژگی‌های مهم در پارچه‌های مانتو اداری است. پارچه‌هایی که در طول استفاده خود شکل اولیه خود را حفظ می‌کنند، برای ظاهر پایدار و حرفه‌ای مانتو اداری بسیار مناسب هستند. در ادامه به بهترین پارچه‌هایی با ایستایی بالا برای مانتو فزم زنانه اداری می‌پردازیم.

پارچه بزیاق :

این پارچه جز پارچه های مرغوب برای دوخت انواع مانتو شلوار اداری میباشد. نوع بافت پارچه بزیاق شبیه بافت جودون ریز میباشد. بزیاق ترک قابلیت کشسانی دارد همچنین گرماژ پارچه به اندازه ای میباشد که میزان چروک پذیری و استقامت آن در برابر سایش و شستشو را بالا میبرد.

 

پارچه فاستونی:

فاستونی، علاوه بر ویژگی‌هایی همچون مقاومت در برابر چروک و دوام بالا، ایستایی بسیار خوبی نیز دارد. اگر این پارچه با مراقبت مناسب پس از شستشو و استفاده درست همراه شود، شکل اولیه خود را حفظ می‌کند.

 

بیشترین دوام و ماندگاری در بین پارچه ها

طبیعتا تمامی افراد در هنگام خرید هرگونه لباس به ویژه لباس اداری به دلیل اینکه نیاز است هر روزه به صورت متداول پوشیده شود و کار های اداری با آن انجام گیرد به دنبال دوام و ماندگاری هرچه بیشتر لباس است. با توجه به این موضوع اگر شما نیز به دنبال خرید مانتو فرم زنانه اداری با دوام و ماندگاری بالا هستید پیشنهاد بن بیگی به شما پارچه فاستونی است که البته با توجه به تمام ویژگی ها و کیفیت بالایی که دارد قیمت نسبتا بالایی دارد که باعث می‌شود شاید خرید محصولاتی با این پارچه برای همه مناسب نباشد. اگر شما از این دسته از افراد هستید می توانید از پارچه بزیاق استفاده کنید که قیمت پایین‌تری نسبت به فاستونی دارد و از طرفی دارای دوام و ماندگاری بالایی است.

پارچه مانتو اداری کرپ
پارچه مانتو اداری کرپ

شرکت بن بیگی واقع در میدان هفت تیر تهران که بورس فروش مانتو اداری است دارای خدمات سفارشی دوزی است که به مشتری های عزیز اجازه می‌دهد که در تمامی مدل های بن بیگی چه لباس فرم های صنعتی و چه لباس فرم های اداری تغییراتی ایجاد کنند و سلیقه‌ی خود را بپوشند.

شرکت بن بیگی در تلاش است تا با استفاده از پارچه‌های مناسب و کیفیت بالا، برای مانتو شلوار اداری خنک و راحت، محصولاتی با کیفیت برای شما مشتریان عزیز تهیه کند. محصولات تولید شده توسط شرکت بن بیگی دارای بافتی متراکم با گرم مناسب همراه با ایستایی عالی هستند که به بدن اجازه می‌دهند در فصل‌های گرم راحت تر باشد.

شما مشتریان عزیز می توانید به دو روش سفارشات خود را ثبت کنید.

ابتدا از طریق فروشگاه اینترنتی از سایت مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید و شما می توانید هم از روی سایت خرید خود را از طریق درگاه پرداخت انجام دهید و یا در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان بن بیگی تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با پر کردن فرم نظرسنجی به ما کمک کنید تا در ارائه خدماتی بهتر تلاش کنیم

فرم درخواست تماس با من

راهنمای فرم

⚫ این فرم جهت درخواست شما از کارشناسان ما برای برقراری تماس می باشد

⚫ در اولین روز کاری و در ساعت اداری منتظر تماس ما باشید

⚫ فیلد های دارای * الزامی می باشند