لباس فرم ارزان یا لباس فرم گران خریداری کنیم

یکی از سوالاتی که همیشه خریداران از خود میپرسند این است که تفاوت قیمت لباس فرم اداری بانوان و لباس فرم اداری آقایان در مقایسه با هم یکدیگر در چیست؟ و اینکه آیا خرید درستی انجام میدهند یا خیر. لباس فرم اداری گران بخریم یا ارزان. در ادامه با بن بیگی همراه باشید تا عوامل مختلف را بررسی کنیم.

همانطور که همه ما بعد از سالها خرید لباس میدانیم اولین مورد در لباس, کیفیت دوخت و کیفیت پارچه استفاده شده برای تولید لباس فرم میباشد.

در این مقاله قصد نداریم که پارامتر های یک پارچه خوب و یک دوخت خوب را بررسی کنیم و در مقالات دیگر به آن میپردازیم. در واقع با اشاره به آنها به موضوع کیفیت در رابطه مستقیم با قیمت است که در زیر به موارد گوناگون آن اشاره میکنیم.

کیفیت دوخت

کیفیت دوخت تمیز کاملا با چشم قابل مشاهده است. اینکه یک چرخکار ماهر تمام راسته دوزی ها را بدون کوچکترین انحراف چرخ گرفته است و تمام سر دوزی ها انجام شده است و یکنواختی دوخت در کل کار مشاهده میشود و موارد دیگر که کسب مهارت نیاز به تجربه زیادی دارد و در واقع چرخکاران ماهر و با تجربه اصولا دستمزد بالاتری نسبت به بقیه دارند. البته ما در مورد کسانی که فکر میکنند چرخکار هستند و جز کار خراب کردن هنر دیگری ندارند صحبت نمیکنیم.

کیفیت برش

در واقع کیفیت برش هنگام تن کردن لباس خود را نشان میدهد و یک برشکار ماهر و با تجربه هنگامی که کار را برش میزند و کار دوخته میشود و برای نمونه تن مانکن میشود باید تمام قسمت های مختلف لباس در سایز های گوناگون در قسمت های یقه، آستین، کمر، پیش کار، پشت کار به زیبایی به تن بنشیند و خود را نشان بدهد و در واقع برشکاران ماهر و با تجربه اصولا دستمزد بالاتری نسبت به بقیه همکارانشان میگیرند. که کاملا منطقی هست و برش در نتیجه نهایی تولید بسیار موثر است. و این موضوع در گران یا ارزان تر درآمدن کار تاثیر گذار است.

طراحی الگوی بی نقص

در واقع کار از یک طراحی الگو شروع میشود و طراح اگر تجربه کافی در طراحی الگو نداشته باشد نمیتوان انتظار یک لباس با کیفیت را داشت حتی اگر برش خوب باشد و در واقع طراحان ماهر دستمزد بالاتری طلب میگیرند.

کیفیت پارچه

انتخاب پارچه خوب برای تولید یک محصول پوشاک از ارکان مهم کار میباشد. در واقع پارچه باید از نظر آبرفت کاملا تست شود سپس از نظر پرزدهی و تول شدن و گوله شدن بررسی شود و میزان کشسانی آن مورد بررسی قرار گیرد سپس مقامت آن در شستشو و اتو کشی بررسی شود تا بتوان به آن اطمینان کرد.

مشاهده شده که بعضی از فروشگاه ها قیمت های بسیار نازلی برای انواع مانتو فرم و کت شلوار اداری ارایه میکنند که بتوانند لباس فرم ارزان تری نسبت به دیگران ارایه کنند که مسلما هیچ راهی جز استفاده از پارچه های بی کیفیت در تولید ندارند. بی شک

کیفیت یراق آلات و خرجکار

قسمت های ریزه کاری لباس که شاید کمتر به چشم بیاید ولی بسیار مهم است کیفیت دکمه ها و زیپ و آستری استفاده شده در لباس و لایی استفاده شده و سایر یراق آلات مانند کمربند که در بعضی لباس ها استفاده میشود از کیفیت مناسب و ظاهر و رنگ شیکی برخوردار باشند که نظر اطرافیان را کاملا جذب کند. ولی متاسفانه گرانی های اخیر در قیمت مواد اولیه ما با افزایش بی سابقه قیمت یراق آلات مواجه شدیم که در افزایش قیمت تولید لباس فرم بسیار تاثیر گذار است.

کیفیت بسته بندی

خریدار یک لباس فرم باید به کیفیت بسته بندی هنگام خرید محصول از شرکت توجه داشته باشد و پک خرید در واقع احترامی است که به مشتری گذاشته میشود در واقع شرکت تولیدکننده به برند خود احترام گذاشته است.

کیفیت خدمات جانبی شرکت تولید کننده

خدمات جانبی شرکت تولیدکننده لباس فرم بسیار مهم است در واقع خدمات پیش از خرید و پس از خرید بسیار در رضایت مشتریان تاثیر گذار است. و چه بهتر که خدمات بهتری ارایه شود بدون افزایش قیمت روی قیمت کالا نهایی که بدست مشتری میرسد.

کت شلوار جلیقه اداری بندوز
آیا لباس فرم مردانه گران یا ارزان بخریم

نتیجه گیری

در مجموع قیمت یک دست لباس فرم از مجموع کیفیت مواد اولیه استفاده شده و دستمزد بکارگیری نیروهای ماهر و خدمات جانبی شرکت محاسبه و قیمت نهایی کالا تایین میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با پر کردن فرم نظرسنجی به ما کمک کنید تا در ارائه خدماتی بهتر تلاش کنیم

فرم درخواست تماس با من

راهنمای فرم

⚫ این فرم جهت درخواست شما از کارشناسان ما برای برقراری تماس می باشد

⚫ در اولین روز کاری و در ساعت اداری منتظر تماس ما باشید

⚫ فیلد های دارای * الزامی می باشند