راهنمای انتخاب و خرید مانتو اداری مناسب برای فصل تابستان

هر ساله و با فرارسیدن فصل گرما, بانوانی که شاغل هستند و بنا به شرایط کاری باید ساعات طولانی را در محل کار حاضر باشند به فکر استفاده از مانتو اداری متناسب با شرایط تابستان می‌افتند. انتظاری که اکثر بانوان کارمند در فصل گرما از لباس فرمشان دارند این است که مانتو اداری خنک باشد, در نتیجه استفاده از آن تعریق کمتری در دمای بالای محیطی ایجاد شود و همچنین پارچه مورد استفاده در تولید مانتو اداری به صورتی باشد که حدالمکان هوا بتواند در آن جریان داشته باشد. البته در مجله لباس بن بیگی و در نوشته های پیشین, راهنمای انتخاب لباس لباس فرم اداری هم به رشته تحریر در آمده و به عنوان مثال در مقاله‌ای تحت عنوان “پنج توصیه به منظور انتخاب لباس فرم اداری “, به ذکر نکات حائز اهمیت در هنگام انتخاب و خرید انواع لباس فرم اداری اشاره شده است.

واقعیتی که باید در همین ابتدای کار به آن اشاره کنیم این است که عباراتی نظیر ” مانتو اداری تابستانی “, “مانتو اداری مخصوص تابستان” و عبارتی مشابه این بیشتر جنبه تبلیغاتی و بازاریابی دارد و از جنبه کارکرد چندان محلی از اعراب ندارد. دلیل این موضوع هم ساده است؛ اصولاً مانتو شلوار اداری بر خلاف لباس کار که بر اساس شرایط آب و هوایی و شرایط محیطی کار دارای تنوع کارکردی نسبتا بالایی است, کاربرد چهار فصل دارد و برای استفاده در تمام سال مد نظر قرار داده می‌شود. اما نکته مهمی که در میان باید به آن توجه کرد این موضوع است که آیا بالاخره برای استفاده مانتو داری در فصول گرم و یا فصول سرد میتوان استانداردهایی را تعریف کرد؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت که ” میتوان فاکتورهایی را در انتخاب و خرید مانتو شلوار اداری در نظر گرفت که در نتیجه بتوانیم به مانتو اداری مناسب برای تابستان برسیم” . البته با این پاسخ به پرسش دیگری می‌رسیم که چه فاکتورهایی را باید در نظر بگیریم که به مانتو اداری مناسب برای فصل گرما دست پیدا کنیم.

دو فاکتور مهم برای انتخاب مانتو اداری مناسب برای فصل تابستان

دو فاکتور مهم برای انتخاب مانتو اداری مناسب برای فصل گرما عبارتند از : 1-پارچه 2- مدل .

انتخاب پارچه مناسب برای مانتو اداری تابستانه

در موضوع انتخاب پارچه باید این نکته را مد نظر قرار بدهیم که انواع بسیار مختلفی از پارچه برای دوخت و تولید مانتو اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع پارچه کرپ مانتویی, پارچه بزیاق ترک, پارچه ترک دیپلمات نیم سانت, از جمله بهترین و معروفترین پارچه‌های مورد استفاده در تولید انواع مدل مانتو شلوار اداری می‌باشند.  اما این نکته که استفاده از کدام پارچه ها برای فصل تابستان در دوخت مانتو اداری بهتر است, رد پای موضوع مهمی را به اسم کیفیت پارچه به بحث می‌کشاند. مثلا در ارتباط با پارچه بزیاق؛ انواع مختلفی از پارچه بزیاق با کیفیت‌های بسیار متفاوت در بازار پارچه موجود است. اگر کیفیت پارچه که در یک بعد آن میزان و درصد استفاده از نخ و پلی استر قرار دارد, به صورت نا متوازنی باشد, به این معنی که میزان استفاده از پلی استر از درصد مشخص و استاندارد بالاتر باشد, در عین اینکه قیمت تمام شده پارچه پایین تر خواهد بود و در نتیجه قیمت تمام شده محصول نهایی به عنوان مانتو اداری هم کمتر خواهد بود ولی کیفیت محصول نهایی هم افت خواهد کرد. چنین محصولی با این پارچه غیر استاندارد برای استفاده در فصل گرما و در تابستان به هیچ عنوان مناسب نخواهد بود.

به منظور انتخاب پارچه مناسب باید به متخصصین آزمایش پس داده اعتماد کنید. افراد عادی در انتخاب پارچه به راحتی دچار اشتباه خواهند شد. متخصصین تولید لباس فرم اداری بن بیگی در بخش تولید انواع مدل مانتو شلوار اداری به این دلیل که سال‌هاست با معتبرترین برندهای تولیدی داخلی و خارجی همکاری تجاری دارند و خریدهای عمده انجام می‌دهند, بهترین انواع پارچه را خرید می‌کنند. همچنین برندهای معتبر تولید و طراحی لباس فرم اداری مانند بن بیگی در هنگام خرید عمده از تولید کنندگان داخلی و خارجی پارچه, تضمین‌های لازم را در ارتباط با کیفیت پارچه اخذ می‌کنند و طرف حساب های تولید کننده نیز اعتبار و وجه برندشان را به سودجویی ناشی از اختلاف قیمت بین کیفیت بالا و پارچه بی کیفیت ترجیح نخواهند داد. بنابراین در بخش انتخاب پارچه به این منظور که اطمینان حاصل کنید که پارچه با کیفیت اورجینال خواهید داشت, بهترین روش اعتماد به یک برند معتبر است.

انتخاب مدل برای مانتو اداری تابستانه 

بعد از مرحله انتخاب پارچه نوبت به انتخاب مدل مانتو اداری می‌رسد. بدون هیچ توضیح اضافه ای از شما دعوت میکنم ابتدا مدل های مانتو اداری زیر را مشاهده نمایید :

  مانتو اداری کد 14851

مانتو اداری کد 14851

آیا به نظر شما این کد مانتو برای استفاده در فصل تابستان مناسب است ؟  البته باید اظهار داشت که انتخاب مدل تا حدودی به سلیقه شخصی افراد بر می‌گردد. حتما شما هم بانوانی را مشاهده کرده‌اید که در هر شرایطی هم استفاده از کفش پاشنه بلند را به انواع کفش‌های راحتی ترجیح می‌دهند, حتی در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه. اما اگر به دنبال یک مدل مناسب برای انتخاب به عنوان مانتو اداری مناس برای تابستان می‌باشید باید خدمت شما عرض کنم که این مدل به دلیل اینکه نوع یقه برای تابستان انتخاب درجه یکی نخواهد بود. بهتر است در انتخاب یقه برای مدل مانتو اداری مناسب تابستان به دنبال یقه ای باشید که آزاد تر باشد.

مانتو اداری کد 14302

مانتو اداری کد14305

– خٌب نظر شما در مورد کد 14302 چیست ؟ اگر شما در همین لحظه در مقام انتخاب قرار داشتید آیا این مدل را برای استفاده در فصل تابستان انتخاب می‌کردید؟  البته که من از جواب شما به این پرسش اطمینان ندارم اما اگر جواب شما منفی است, باید خدمتتان عرض کنم که دیدگاه‌هایمان به هم نزدیک است.  کلاً مدل های چند تِیکه, سه تِیکه و چهار تیکه(مدل های شومیز دار) انتخاب های مناسبی برای فصول گرم و همچنین نقاطی که کلاً دارای شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب هستند نیستند. به این دلیل که این مدل ها نسبت به مدل های معمولی و عادی دارای یک یا چند لایه بیشتر هستند و طبعاً برای کار و فعالیت در دمای بالا نمی‌توانند انتخاب مناسبی باشند.

مانتو اداری کد 12215

مانتو اداری کد 12215

 

نظر شما در مورد انتخاب این مدل برای استفاده به عنوان مانتو اداری در فصل تابستان چیست ؟ شاید در نگاه اول به این مدل مانتو شلوار اداری, مدل یقه نظر شما را جلب کند. بله درست است این مدل یقه برای استفاده دز فصل تابستان همانطور  که در قسمت های قبلی مقاله هم به آن اشاره کردیم انتخاب مناسبی نیست. ولی این مدل که انصافاً یکی از مدل های پر درخواست مجموعه بن بیگی هم هست, مدل همه پسند و زیبایی است, اما اصطلاحاً به دلیل ” رو هم گرد”ی که دارد و دو لایه شدن پارچه در قسمت سمت راست مدل, برای فصل گرما انتخاب خوبی نیست. اما برای فصل پاییز و زمستان انتخاب بسیار به جا و مناسبی خواهد بود.

خب تا به اینجا سه مدلی را به شما معرفی کردیم که انتخاب آنها برای فصل گرما به دلایلی که در بالا به آن اشاره کردیم انتخاب‌های مناسبی نبودند. به شما قول میدهم در مقاله بعدی مجموعه ای از مانتو اداری ‌های مناسب برای فصل تابستان را از مجموعه بن بیگی معرفی کنم . سعی کردم اشتباهات رایج در انتخاب مدل مانتو اداری مناسب برای تابستان را بر اساس تجربه‌ای که در چندین سال مشاوره با مشتریان عزیز و بازخورد‌های این عزیزان به دست آوردم با شما همراهان مجموعه بن بیگی به اشتراک بگذارم. امیدوارم تا حدودی برای انتخاب مانتو اداری بعدی شما سرنخ هایی به منظور یک انتخاب کم نقص داده باشم.

نتیجه گیری

انتخاب مناسب مانتو و شلوار اداری برای راحت تر بودن هنگام حضور در محیط کار مستلزم در نظر گرفتن دو عامل جنس پارچه و مدل مانتو است. در انتخاب جنس پارچه مناسب, اعتماد به یک برند معتبر مانند شرکت طراحی لباس فرم و لباس کار بن بیگی و در انتخاب مدل در نظر گرفتن مواردی همچون نوع یقه, یک تیکه بودن و نداشتن روی هم گَرد, می‌تواند منجر به یک انتخاب صحیح شود.

البته در پایان, باید این نکته را هم خاطرنشان کرد که انتخاب مدل تا حدودی  به سلیقه شخصی افراد بستگی دارد و شاید افرادی باشند که علیرغم تمامی این مواردی که به آن اشاره شد بازهم انتخاب متفاوتی داشته باشند. این موضوع به هیچ عنوان دارای اشکال نیست و ترجیحات شخصی و سلایق فردی در انتخاب نوع مدل کاملا قابل احترام است. در انتهای مقاله باید خاطر نشان کنیم اگر برای انتخاب مدل مانتو اداری بین چندین مدل موجود از مجموعه بن بیگی دچار تردید هستید, میتوانید از راهنمایی کارشناسان و مشاوران شرکت بن بیگی استفاده نمایید. برای راهنمایی در انتخاب پارچه و انواع مدل در خدمت شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با پر کردن فرم نظرسنجی به ما کمک کنید تا در ارائه خدماتی بهتر تلاش کنیم

فرم درخواست تماس با من

راهنمای فرم

⚫ این فرم جهت درخواست شما از کارشناسان ما برای برقراری تماس می باشد

⚫ در اولین روز کاری و در ساعت اداری منتظر تماس ما باشید

⚫ فیلد های دارای * الزامی می باشند