8 عامل تاثیرگذار بر قیمت و کیفیت مانتو شلوار اداری

در محیط های اداری یکی از مهم‌ترین چالش های مدیران و مسئولان نحوه پوشش پرسنل و جلوه ظاهری آنها است. برای مثال مانتو شلوار اداری که لباس اصلی بانوان در محیط کار محسوب می‌شود با قیمت ها و کیفیت های مختلفی به فروش می‌رسند. در این مقاله از سایت بن بیگی به بررسی 8 مورد تاثیرگذار بر قیمت و کیفیت مانتو اداری می‌پردازیم.

عکس اول مقاله 8 عامل تاثیرگذار
عکس اول مقاله 8 عامل تاثیرگذار بر قیمت و کیفیت مانتو شلوار اداری

پارچه، تعیین کننده ترین مورد در قیمت مانتو فرم اداری

در خرید مانتو اداری در ابتدا به پارچه دقت کنید. پارچه مانتو تاثیر بسزایی در قیمت و کیفیت محصول شما دارد. اگر شما بخواهید مانتو خود را با قیمت پایینی تهیه کنید احتمالا نمی‌توانید محصول با کیفیتی پیدا کنید که سال های متمادی آن را بپوشید.

مانتو اداری ارزان با کیفیت !!!

بن بیگی برای این موضوع از راهکاری استفاده کرده که می‌تواند برای افرادی که نیاز به محصولات با کیفیت قیمت مناسب دارند. محصولاتی که با لیبل و نشان “پیشنهاد شگفت انگیز” در سایت مشخص شده اند از دسته محصولاتی هستند که در یک سایز خاص و یا تعدادی محدود باقی مانده اند و با قیمتی فوق‌العاده پایین به فروش می‌رسند.

چه پارچه ای برای مانتو اداری بخریم؟

در سطح بازار پارچه‌های زیادی تحت عنوان پارچه مناسب برای مانتو شلوار اداری معرفی می‌شوند که بعضی از آنها اصلا نمی‌توانند گزینه مناسبی برای دوخت مانتو باشند. در این قسمت بهترین پارچه ها را برای دوخت مانتو شلوار اداری معرفی می‌کنیم که پس از سالها تجربه این اطلاعات را به دست آورده ایم.

  1. بزیاق ترک

پارچه بزیاق محصول کشور ترکیه از بهترین و مطمین ترین پارچه های موجود در بازار و مناسب تولید شلوار و مانتو اداری و جلیقه مردانه و … میباشد که هم اکنون در ایران قابل تهیه میباشد. البته در سال های اخیر به دلیل نوسانات قیمت عده ای مدل کپی شده این پارچه را در ایران تولید یا نمونه بی کیفیت چینی آن را وارد کرده اند که بسیار نامرغوب میباشد و خریداران را با موارد ناخوش آیندی مانند تول شدگی و رنگ رفتگی و بور شدن سطح پارچه به دلیل کیفیت رنگ رزی نامناسب و شل شدن پارچه بعد از استفاده به دلیل کیفیت تار های کشی که در بافت پارچه استفاده شده است روبرو میشوند.

کالیته-پارچه-بزیاق-یرا-با-بن-بیگی-001111

  1. کرپ کنزو

پارچه کرپ کنزو یه پارچه ی نرم و سبک است . این پارچه چروک نمیشه، آبرفت نداره و ایستایی خوبی داره. پارچه کرپ کنزو , رنگ بندی زیادی داره. بیشتر استفاده ی پارچه ی کرپ کنزو , برای لباس های اداری و کت شلوار است. کرپ کنزو بافت بسیار نرمی دارد و آبرفت و اتورفت ندارد جنس آن ضخیم است و ایستایی خوبی دارد. پارچه کرب دارای رنگ های و طرح های متنوعی است که با هر سلیقه ای جور است. بخاطر دوام و کیفیت بالایی که دارد بور نمیشود . این پارچه مناسب برای دوخت انواع لباس های اداری و رسمی و مجلسی مانند مانتو شلوار اداری و کت و شلوار اداری است.

راهنما کرپ کنزو
راهنما کرپ کنزو
  1. کرپ مازراتی

پارچه کرپ مازراتی یکی از انواع جنس های مختلف پارچه کرپ می باشد. فرآیند تولید این پارچه با یکسری فرآیند شیمیایی و نخ های تاب دار انجام می شود. این پارچه بین پارچه های کرپ جز پارچه های پرتراکم و ضخیم است. به همین دلیل است که پارچه کرپ مازراتی برای فصل پاییز و زمستان بیشتر استفاده می شود. ( نوع سبک تری وجود دارد که مناسب بهار و تابستان است). کرپ مازراتی مانند بقیه کرپ ها دارای سطح دانه دانه با سطح چین دار خیلی ریز و کم است که اصلا پرز هم ندارد. می توانید از پارچه کرپ مازراتی مانتو, شلوار, مانتو اداری زنانه های مختلف تولید و دوخت کنید.

پارچه کرپ مازراتی رنگ قرمز کم رنگ
پارچه کرپ مازراتی رنگ قرمز کم رنگ
  1. پارچه فیونا

پارچه فیونا از معروف ترین پارچه های مصرفی در دوخت و دوز مانتو شلوار اداری میباشد و با توجه به کیفیت و گرماژ مناسب بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قراردارد. شرکت بن بیگی از پارچه فیونا در تولید بسیاری از محصولات خود مورد استفاده قرار میدهد. در زیر با رنگ بندی پارچه فیونا آشنا شوید. محصولاتی که با پارچه فیونا دوخته می‌شوند قیمت مناسب تری دارند.

پارچه مانتو اداری فیونا
پارچه مانتو اداری فیونا

برای خرید هرچه بهتر و آسان‌تر محصولات بن بیگی در شهر های مختلف و مخصوصا کلان‌شهر ها مانند تهران، اصفهان، مشهد مطالب لینک شده به این شهر ها را مطالعه کنید.

از چه نوع لایی و آستری برای مانتو اداری استفاده کنیم؟

نکاتی که باید هنگام انتخاب آستر دقت کنیم

آستر لایه داخلی پارچه است. این قسمت از پارچه معمولا از الیاف صاف و ابریشمی ساخته می‌شود که قسمت اصلی و خارجی آن نازک‌تر است. اما گاهی اوقات، از همان مواد اصلی ساخته می‌شود. هدف اصلی آستر این است که پارچه ابریشمی و نرم آن، اصطکاک پوست با لباس را کاهش می‌دهد. این مورد مزایای مختلفی دارد و دلایل متفاوتی برای استفاده از آستر در دوخت لباس به شما می‌دهد.

آستر
آستر

کاربرد لایی در مانتو اداری چیست؟

لایی در واقع برای ایجاد قوام و ایستایی پارچه و افزایش مقاومت پارچه در طول زمان استفاده بکار میرود. لایی ها انواع بسیار گوناگون و در برند های مختلف مانند لایی پرشین، لایی حریر، لایی فرانسوی و غیره در بازار موجود میباشد و همچنین در گرماژهای مختلف 60 گرم، 70 گرم، 80 گرم و 90 گرم بنا به مدل و کیفیت محصول مدنظر تولیدی و طراح لباس متفاوت میباشد.

لایی در رنگ های مختلف
لایی در رنگ های مختلف

تاثیر آپشن‌های مختلف در قیمت گذاری مانتو اداری

سیستم قیمت گذاری در بن بیگی به صورت قیمت پایه از پارچه و قیمت آپشن های اضافی می‌باشد. آپشن ها می‌توانند به دو صورت کاهشی و افزایشی باشند. در ادامه چند مورد از این آپشن‌ها را در هر دسته‌بندی را معرفی می‌کنیم.

1.آپشن های کاهشی

آپشن هایی مانند ” بدون آسترلایی “و ” بدون شلوار ”  از جمله آپشن هایی هستند که باعث کاهش محصول می‌شوند.

2.آپشن های افزایشی

آپشن های مانتو شلوار اداری در سایت بن بیگی بسیار گسترده می باشند ولی ما چند مورد از آنها را در این‌قسمت معرفی می‌کنیم.

1.بانتودوزی 2.پارچه مکمل 3.پاگون دار 4.پوشت 5.روهمگرد 6.ساتن کم کار

  • بانتو دوزی در مانتو شلوار اداری باعث جلوه بهتر ظاهری می‌شود.
  • پارچه مکمل در مانتو اداری یک سوم پارچه مصرف شده در مانتو را تشکیل می‌دهد و باعث پر کار تر شدن لباس می شود.
  • مانتو‌های روهمگرد دار به این صورت می‌باشند که اصولا قسمت سمت راستی مانتو به روی قسمت سمت چپی می‌آیند.
مانتو شلوار فرم اداری یقه گرد بانتو دوزی رنگ سبز00111
نمونه آپشن بانتو دوزی مانتو اداری
مانتو شلوار اداری رنگ قهوه ای پنج دکمه یقه و سر آستین پارچه مکمل مغزی‌دوزی کد 28686 (4)
نمونه آپشن پارچه مکمل
مانتو شلوار اداری رنگ طوسی شش دکمه یقه انگلیسی روهمگرد دار پارچه بزیاق کد 26985
نمونه آپشن روهمگرد دار مانتو شلوار اداری
سارافون شومیز همره با پوشت رنگ نارنجی
نمونه آپشن پوشت

 

رنگ های متفاوت پارچه

تمامی پارچه هایی که معرفی شد دارای کالیته پارچه می‌باشند و از تنوع رنگی مختلفی بهره می‌برند. در بین پارچه‌های معرفی شده کرپ دارای بیشترین تنوع رنگی و فیونا کم‌ترین  تنوع رنگی را دارند. با این حال بعضی از رنگ های موجود کمیاب تر هستند و عمدتا قیمت بیشتری دارند

پارچه کرپ مازراتی
پارچه کرپ مازراتی
پارچه کرپ مازراتی رنگ قرمز کم رنگ
پارچه کرپ مازراتی رنگ قرمز
پارچه کرپ مازراتی رنگ سبز
پارچه کرپ مازراتی رنگ سبز
پارچه مانتو اداری کرپ
پارچه مانتو اداری کرپ

دکمه های لباس

عکس های قسمت دکمه ها در مقاله عکس زیبا از دکمه عکس های قسمت دکمه ها در مقاله 2 عکس های قسمت دکمه ها در مقاله 3

دکمه های لباس در فاکتور هایی مانند سایز جنس و مدل قیمت گذاری می‌شوند. دکمه ها معمولا از سایز 7.5 میلی‌متری شروع و تا 25 میلی‌متر ادامه پیدا می‌کنند. دکمه های لباس ها در قسمت جلویی لباس ها از دکمه های سایز بزرگ استفاده می‌شود و از دکمه های ریزتر برروی آستین‌ها استفاده می‌شود. مدل های دکمه ها در دسته‌بندی های تونلی، دو سوراخ و چهار سوراخ می‌باشند. عموما برای ظاهری جذاب تر در جلوی مانتو شلوار ها از دکمه های تونلی استفاده می‌شود. ولی در کت و شلوار های اداری دکمه های چهار سوراخ طرفداران بیشتری دارند. درمورد جنس دکمه ها نیز می‌توانیم بگوییم که دکمه های با کیفیت تر بیشتر از جنس همان پارچه لباس ساخته می‌شوند. ولی اگر به دنبال دکمه هایی با جنس بهتر هستید می توانید به سفارشی دوزان دکمه مراجعه کنید. در ادامه چند مورد از انواع دکمه ها را به همراه عکس مرور می کنیم.

دکمه هایی از جنس پارچه

ابن نوع دکمه ها از جنس پارچه خود لباس می‌باشند و صرفه اقتصادی بیشتری  دارند. همینطور این نوع دکمه ها به راحتی قابل ساخت برای خیاطان می‌باشد.

دکمه پارچه ای رنگ سفید دکمه پارچه ای رنگ قرمز

دکمه های مدل صدفی

دکمه های صدفی عکس از رو
دکمه های صدفی عکس از رو
دکمه های صدفی از پشت
دکمه های صدفی از پشت

دکمه های تونلی

دکمه تونلی از پشت
دکمه تونلی از پشت
دکمه تونلی از رو
دکمه تونلی از رو

دکمه های طرحدار

دکمه های طرحدار از پشت دکمه های طرح دار

نوع برش و دوخت

برش پارچه اولین کاری است که برای تولید یک محصول انجام می‌شود. محصولاتی که دارای برش بیشتری هستند زمان و هزینه بیشتری می‌برند و باعث افزایش قیمت محصول می‌شود. علاوه بر این، دوخت این محصولات سخت‌تر و زمان بر تر می‌باشد.

تعداد سفارش

تعداد فروش در سایت بن بیگی به سه بازه 1 تا 20، 21 تا 150 و 150 به بالا تقسیم می‌شود که قیمت خرید در هر بازه نسبت به بازه دیگر متفاوت است. به ترتیب بازه 1 تا 20 قیمت بیشتر و بعد از 20 تعداد عمده محسوب شده و قیمت کمتری را دارا می باشند.

همچنین شما مشتریان گرامی می‌توانید برای کامل‌تر کردن استایل اداری خود دو مطلب ست کردن مقنعه با مانتو فرم اداری و بهترین کیف و کفش چرمی مناسب مانتو شلوار اداری

خرید از برند های معتبر

در هنگام خرید مانتو فرم اداری باید به این نکته دقت کنید که محصولی که می‌خرید از برندی معتبر باشد. برای مثال برند بن بیگی از محبوب‌ترین فروشندگان محصولات فرم اداری به ویژه مانتو شلوار اداری می باشد. شما می توانید برای خرید محصولات فرم اداری مدل ها و محصولات را یا از سایت بن بیگی و یا به صورت حضوری به محل شرکت بن بیگی که واقع در میدان هفت تیر است مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با پر کردن فرم نظرسنجی به ما کمک کنید تا در ارائه خدماتی بهتر تلاش کنیم

فرم درخواست تماس با من

راهنمای فرم

⚫ این فرم جهت درخواست شما از کارشناسان ما برای برقراری تماس می باشد

⚫ در اولین روز کاری و در ساعت اداری منتظر تماس ما باشید

⚫ فیلد های دارای * الزامی می باشند